Sunday, August 2, 2009

za2 vs lan2 (part 1)

ye..lan2 yang orang nogori
tapi ai yang suke gile makan masak lemak
lagi2 masak lemak ikan yang mak buat
pehh sedap gile dah terbayang2 dari haritu

memandangkan sebatang kara kat sini mak takde
terpakse la masak sendiri
sambil telepon mak tanye macam mane nak buat (dahla diorang tengah bizi2 boy nunang)
hehe

sekarang dah biasa masak few lauk at one time
have to
za2 and lan2 are soooo different

za suka makan ikan
lan cuma makan ikan bila dipakse. tu pun secubit. huhu
dia suka ayam/daging saja...
tapi
kalau masak ayam, dia tak suka ayam tu digoreng dulu
saye plak memang pantangggg kalau ayam tak goreng dulu
hahahaha

kesimpulannya
tiap kali siap masak
ok abang, ni lauk abang, ni lauk za
ambik2..self service

kat bawah ni smalam punya dinner
za2 punye~

masak lemak ikan bawal cicah air asam, sambal kacang buncis, petai bakar. pehhh


ni muka orang gembira dapat dia punya daging masak cili

HADOILAAAA

Sekarang pulak datang sindrom kepenatan melampau
Masak sejam lebih je, tapi penat macam masuk marathon 1 km


2 comments:

~lalala~ said...

wah~~ dh leh komen u~~ ni mesti lan yg edjas.. haha..
btw, aku ske mkn 2-2 weh. nnt masak kt aku lauk 2-2 tu. aku demand!

[zaza] said...

haha..cess..aku yang godek tau..meh dtg bintulu kompom aku masakkan!