Saturday, July 25, 2009

tag forever

disclaimer: tag ni dah buat last week ye aniemz..hiks..tp harini baru ada tenaga nak tekan 'publish post' haha tipu gile.. _________________________________________________________________ Bekas kekasih saya adalah:


disebabkan dah kawen, maka bab2 bekas kekasih ini sudahpun ditutup ye. harap maklum.


Saya sedang mendengar:

bunyi napas lan2 yang sedang bum2 di sebelah saye. ye...hobinya memang tido dan tido. ini bukti


Mungkin saya patut:

tarik misai si kucing lan2 itu supaya dia mangun?


Saya suke:

kalau saya tak payah duduk kat bintulu, tapi boleh duduk kat miri dengan lan2. pastu dapat kerja jadi pegawai kerajaan gaji rm4000. haha suke hati je


Sahabat-sahabat baik sy:

orang tu sahabat baik saye kalau dia boleh berbual dengan casualnya dengan saye. senang je kan =)

Just believe in other people. bak kata yasmin ahmad,

"if we expected to be loved for all our imperfections, why are we so reluctant to accept and forgive the imperfections of others?"


Saya Tak Faham:

kenapa sekarang saya takde mood pade hari isninselasarabukhamis. hari jumaat sabtu ahad sangatla energetic.


Saya kehilangan:

kehilangan mood untuk buat ape2 sekarang ni. Dan sangat merindui kawan2 kat utp dulu. sekarang saya bosan bila jumpa orang, and asyik cakap pasal kerja je. haha grow up la za2~ i know u hate your job ;)


Ramai yg kata:

za2 muram je sekarang. ye..oh i missed my other half so much..


Makna nama saya:

cahaya kejayaan. tp dr fadzilah kamsah kata makna nama saya, cahaya yang menang. pastu ramai pulak yang kata memang sesuai sebab saye ni memang jenis nak menanggg aje. cess


Cinta itu adalah:

bila korang dah kahwin barula korang akan tau maksud cinta ok.


Di suatu tempat seseorang sedang:

sedang duduk tepi pantai merenung air laut. ohh kenapa saye asyik terbayang tu je. melankolik laa


Saya akan cuba:

senyum senyum dan senyum.


Ayat"Selamanya"membawa maksud:

Allah saja yang selamanya. Tak dapat nak pikir lain dah


Telefon bimbit saya:

kaler pink hadiah besday dari lan2~~


Bila saya terjaga dr tidur:

sekarang ni mesti akan pening2, nak muntah. sabau je la


Pesta/Parti adalah:

di mana sangat banyak cabutan bertuah yang saye tak pernah menang.


Haiwan yang paling comel yg saya pernah temui:

kuceng mr albert yang sangat gemok, tapi rasenye gemok bulu je. bila siram air mesti jadi sekeping kuceng


Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya:

semua peringkat umur adelah sangat best. tapi the best of all mestila masa kat UTP dulu =) that's when i met JUNGLE, that's when i met lan2 =)


Hari ini:

saye ada appointment dengan Dr Lau, nak check baby sihat ke tak. weee~~


Malam ni saya akan:

cuba masak untuk lan2 kalau larat. huhu cane nak jadi isteri solehah ni.


Esok sya akan:

menangis lagi sebab lan2 balik..


Saya betul2x inginkan:

pindah ke miri sekarang jugak!!


Ketika sy lihat wajah saya di cermin pagi nie:

wahh..dah tembamlaaa


Pusat membeli belah / arked permainan:

pusat membeli belahla!!!~~ tapi lan2 sure pilih arked permainan. sungguh kontra.


Makanan barat atau jepun:

makanan barat..especially kambeng chop. nyum2~


Bilik yg terang atau gelap:

gelap tapi ade lampu tido. takotttttt


Makanan segera adalah:

bila pikir pun akan rasa loya.


Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:

ngaao...(meningla abang..) huhuuu gedik giler


Siapa yang anda mahu tag????

seorang surirumah yang pastinye takde keje huahahahhah


Siapakah yg bertuah itu..??

kak yanti la wakaka..nak request lagi sorang boley? tan2 la..hehe macam tak penah nampak dia buat tag =p

No comments: