Wednesday, July 15, 2009

Za2 is not feeling well..

I'm 5 weeks pregnant hehehe..

Harini tak kerja..bangun tidur rasa letih yang sangat2.
As usual, I missed my hubby so much..
Kadang2 rasa pelik, perasaan after kahwin ni memang lain, kenapa ye?
Sebelum kahwin, rasa rindu tu lain. Maybe sebab setan banyak kacau kot. So lebih kepada nafsu.

Sekarang, setiap pagi pun akan rasa sayu, of course after dreaming of him the whole night..
When he's around, when I woke up in the morning, rasa macam tak percaya he is beside me, smiling his usual smile.
Maybe I'm so used that he is not around.
But after all, I got his baby in my tummy =)

So today, considered as MC lah ye~
Takde tenaga langsung nak bangun, tadi pun time nak gosok baju rasa nak pitam.
Sakit belakang.
Sakit perut macam period pain.
Semuanya sakit hehehe
Risau jugak.
So I googled and found out that that's the usual symptom masa early pregnancy..
Nasib baik la tak muntah2 heheheh
So baby, be nice ye..we'll go to KL and meet papa this coming weekend =)


nanti baby gmok & sihat macam baby adri yeh

No comments: