Friday, July 30, 2010

kepercayaan yang sungguh mengarut ok, mengarut sangat

hari itu iaitu 29 julai 2010, kitorang balik kerja macam biasa, ambik syaura, dan terus bawak naik bilik atas

letak atas katil
bukak tokin2, bukak seluar syaura sebab nak tukar pampers

lan2 tengah ambik pampers kat tepi katil manakala saya melepak2 tengok syaura atas katil
tiba2 syaura main2 kaki dan gigit kaki dia
ini first time ok, first time gigit kaki
jadi saya sangat kagum,

za2: wahhh..syaura dah pandai gigit kaki dia lah papa, tengok ni....

lan2: HAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!???

mak kau, terperanjat beruk cik syaura dengar papa menjerit
siap terpelanting tangan kaki dia, daripada tengah elok-elok 2-2 kaki dengan tangan kat dalam mulut, terus jadi lurus semua
hoh, saye pun sangat terperanjat dengar lan2 menjerit sangat kuat ok

lan2: SYAURA NAK ADIK DAH KE!!!!!!??????

***ai tegolek

abang..napa superstitious sangat..sapa ajar... T_T

4 comments:

Cery said...

haha...tu sume mitos..tp kalo rezeki?..hehe

chicA said...

hahah..ye. saya pon tau jugak kepercayaan tuh. kuikuikui~ kelakar pulak lan2 sgt2 bersungguh2 muskil adakah syaura nk adik lagi. cumil~

[Zaza Azlan] said...

kak cery: kok rezeki, terima saja..hehe. tapi tetap akan berusaha~

chikin: waa tak sangke khin tau gak.. aa kelaka kan. tekejut badak tau ai, dia jerit macam tu. sangat saspen kot. hehehe

f a i z a h 's said...

haha...lawak...smpai tergolek ke zaza? :P aah ramai yg mcm tau ttg kepercayaan tuh...abaikan...tuh just kepercayaan biasa :P