Thursday, February 4, 2010

Emo Part 2

hmm..sempena ai dah ingat ai ade blog ni, haruslah rajin menulis kan

tujuan tulis pun cuma la untuk kenang-kenangan so that i would know what myself was those days..
saye takut jugak kalau ramai friends read my blog, saye akan jadi sangat berhati2 untuk menulis
segan nak meluahkan isi hati gitu..

oh harini saya emotional lagi
saye rasa benda tu sangat besar
tapi ianya cumalah disebabkan:
1) i've executed one of my projects. it's ongoing actually. saye nak cepat, sebab nak cuti. design dah approved by few managers. tiba2, one of the electrical manager inform that dia dah simplifiedkan design saye which can save more cost. so dia tak sign design saya tu la selagi saya tak tukar design. tapi saye adelah takott sebab saye telahpun implement project itu. initially saye dah berjaya cut cost into half. ingat dah hebat sangatla. rupanya dia lagi hebat, telah cut lagi cost jadi half lagi T_T saye amat saspen ok sekarang. ape patut saye buat?
2) few friends kata my sis's wedding adelah lagi cantik dari wedding saya. ok saye terasa. [ada ke orang yang suka dicompare?]
3) tiba2 jam telah menunjukkan pukul 5.30 petang and banyaaakkk lagi kerja saya tak siap T_T macam mana nak cuti macam ni??

bila baca balik apa yang saya emotional ni, rasa macam tak logik. itu je ke? tapi itu telah membuatkan saya menangis2 call lan2 sambil drive balik rumah "abangg..ambikla za sekarang..ambikla zaaa..za taknak duduk sini..hukhukkk" <-- nangis macam tak ingat dunia.

oh bahaya betul tindakan ni. kok ye pun, berhentila tepi jalan.

mongoknya rasa.

macam biasa lan2 akan menggunakan ayat2 powerful dia sampai saya berhenti nanges.

so sampai2 rumah, saye ok dahla. heee.

housemate adelah tanye, saye tak sihat ke? demam ke? [maybe sebab mata bengkak, muka merah]
tapi masa tu saye dah hepi balik. gelak2, so tadehal la saye nak cite kat diorang kan.
siap lepak2 gosip lagi tengok tv sampai maghrib.

huh teruk betul la perangai

tinggal 2 hari je pun nak pindah miri

kenapa?? kenapa saye emo sangat??

kalau hari2 macam ni habesla..

gambar hiasan: ngaooo


No comments: